maandag 4 januari 2010

Fashion Week Amsterdam 2009



Si, esa soy yo! No se ve muy bien... pero si que soy yo.
Dentro de poco es Fashion Week! siii! que ganas tengo de ver las nuevas colecciones.
Estas fotos me las hicieron este verano.
Todos los años que voy intento llevar algo mas moderno, me gusta que la gente me mire asombrada por lo que llevo y que me hagan buenos comentarios.

En la primera foto llevo un vestido de Percy Irausquin, bolso de mano del Primark y zapatos naranjas de Topshop Boutique (London).

Debajo estoy con Mirjam Bax (mi madre de Holanda).

En la ultima foto llevo un mono de seda de Topshop Unique (London), bolso de Asos y zapatos de una peqeña tienda de Miami.

P.D.T.: Gracias Nina... sin ti no habria podido escribir esto.


Ja, dit ben ik! Het is niet goed te zien... maar ik ben het echt.
Binnenkort is het weer Fashion Week! Jaaa! Wat heb ik een zin om de nieuwste collecties te zien.
Deze foto's zijn tijdens de laatste Fashion Week van mij gemaakt.
Ieder jaar probeer ik iets hippers aan te trekken, ik vind het leuk dat mensen me bekijken om wat ik aanheb en leuke opmerkingen maken.

Op de eerste foto heb ik een jurk van Percy Irausquin aan, een clutch van Primark en knaloranje schoenen met hele hoge hakken van Topshop Boutique (London).

Daaronder sta ik samen met Mirjam Bax (mijn Nederlandse moeder) op de foto.

Op de laatste foto heb ik een zijden jumpsuit aan van Topshop Unique (London), clutch van Asos en sandalen met hele hoge hakken van een boetiekje uit Miami.

1 opmerking:

  1. We zijn trots op je!
    En wel met beide benen op de grond blijven he!

    liefs Opa en Oma Vermeulen

    BeantwoordenVerwijderen