zaterdag 2 januari 2010

Nuevo año - Nieuwjaar


Hola a todos!
Aquí estoy yo con mis amigas, Kirsten y Amber.
Yo soy la del traje de astronauta, me llamo Mika y tengo 18 años.
Eran las 00:00 horas del 1-1-2010, ya le estabamos dando al Champán. Mirando a la gente de la calle como tiraban los fuegos artificiales y pensando como nos ibamos a ir en bicicleta a la casa de nuestros amigos... teniamos miedo por si nos alcanzaba algun cohete o algo parecido.

He empezado este blog gracias a Mirjam Bax, la mujer de mi padre.
Ella es diseñadora y por su culpa yo me he enganchado demasiado a la moda, pero no me importa, porque me encanta!
El vestido que llevo puesto me lo ha hecho ella, es mortal eh!


Hallo!
Hier ben ik met mijn vriendinnen, Kirsten en Amber.
Ik ben degene in het space-jurkje, ik heet Mika en ik ben 18 jaar.
Het was 12 uur 's nachts op 1 januari 2010, we zaten al aan de Champagne en keken naar de mensen op straat die vuurwerk afstaken en bedachten hoe we met de fiets naar het huis van vrienden van ons zouden gaan... we waren bang dat een vuurpijl of iets dergelijks ons zou raken.

Ik ben deze blog begonnen dankzij Mirjam Bax, de vrouw van mijn vader.
Zij is ontwerpster en door haar ben ik helemaal verslaafd aan mode, maar dat geeft niets, want ik vind het alleen maar leuk!
Die jurk die ik aanheb heeft zij voor mij gemaakt, cool hè!

5 opmerkingen:

  1. Top wat een leuke blog, ik ga het zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Mika, ziet er goed uit!
    Ben benieuwd naar nieuwe foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mikiii!!!
    =) Te echo de menos....Juer, que no te vi cuando viniste a Madrid!! Al final me va a tocar a mí ir a Amsterdam eh! :P
    Muchos besos para todos cariño!!! Cuídate y sigue tan guapa como siempre!!!^^
    Te quiero!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Guapaaaa ESTA GENIAL EL BLOG! LA POSADA!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al 18 jaar ben je een knappe meid en zo als je zelf schrijf blijf je zelf
    OMA & OPA Vermeulen

    BeantwoordenVerwijderen